Hayata Gülümseyin :)

Hayata Gülümseyin :)
Hayata Gülümseyin :)

8 Nisan 2012 Pazar

Hayatımın Amacı Ne ?

 (Sayın okurlarım..Bu yazıyı düzenlememin asıl sebebi gerçekten içler acısı bir olaydı.Sizlerle bu olayı paylaşmak istiyorum.)
  Mehmet 27 yaşındaydı ve mesleğini eline almak üzereydi.Lisede çok başarılı bir öğrenciydi.Ailesinin maddi durumu yeterli olmamasına rağmen burs kazandı çok iyi bir üniversiteye gitti.Üniversite hayatı da başarılarla doluydu.Derken herkes gibi Mehmet de aşık oldu.Fakat kendini hiç haketmeyen birine..Mehmet Sevim adında dışı güzel fakat içi karanlık birisini sevmişti.Sevim Mehmet'in bu durumunu anladı ve karanlık dünyasında yine birşeyler kurguladı.Arkadaşlarıyla Mehmet'e "Ben de seni seviyorum" yazılı bir kağıt gönderdi ve kağıdın altına kendi ismini yazdı.Mehmet mektubu almadan önce okul dolabında ders kitabını arıyordu.Sevim'in arkadaşı Nehir kağıdı Mehmet'e verdi ve hiçbirşey söylemeden hızla uzaklaştı.Mehmet şaşırdı ve kağıdı açıp okudu.Sanki dünyalar O'nun olmuştu.Sevincinden havalara uçuyordu.Fakat Sevim'in bunu sadece eski sevgilisi Yusuf'u kıskandırmak için yaptığını bilmiyordu.Mehmet en yakın arkadaşı Selim'e gidip olan biteni anlattı.Selim de bu olaya arkadaşı adına çok sevindi ve Sevimle Mehmet'in buluşmalarını sağladı.Okul çıkışı okulun hemen karşısındaki kafede onları buluşturdu ve gerisini Mehmet'e bıraktı.Mehmet Sevim'i beklemeye başladı..Sevim okulda hazırlandı,süslendi,püslendi..Sonra Nehir'e "Bak Nehir Yusuf'un kesinlikle bizi bu halde görmesini istiyorum.Bu yüzden yardımına ihtiyacım var.Tanınmayacak bir biçimde giyin ve eline bir fotoğraf makinesi al.Kafede bizi iyi gören bir yere otur.Samimi pozlarımızı çek" dedi.Nehir de arkadaşı için bunu kabul etti.Sevim kafeye girmeden  3-4 dakika önce Nehir girdi.Uygun bir yer bulup oturdu.Sonra da Sevim girdi.Mehmet'in kapıda O'nu görür görmez nutku tutuldu.Sevim gülümseyerek geldi ve Mehmet'in bulunduğu masaya oturdu.Mehmet hala dınakalma evresindeydi.Garsonun sesiyle kendisine geldi "Efendim birşey ister misiniz?" Mehmet bu soruyu Sevime yineledi.Sevim sevecen bir tavırla "Ben sadece bir çay alıyım"dedi.Mehmet "Bize iki çay" dedi ve garson onları yanlız bıraktı.Mehmet söze başladı "Sevim..Ben seni uzun zamandır seviyordum fakat açılamıyordum.Sen gerçekten çok güzel bir kızsın." "Mehmet aslında bende seni iki senedir seviyordum.Fakat çekindiğimden sana açılamadım.Sonra bir arkadaşımdan senin de beni sevdiğini öğrendim ve dünyalar benim oldu.Gururumu hiçe saydım ve sana kağıt yazdım.İyiki yapmışım.Çünkü ben senin için,senin sevgin için herşeyi yaparım." Sevim konuştukça Mehmet O'na iyice aşık oluyordu."O halde ikimizde birbirimizi seviyorsak daha fazla ayrı kalmayalım." Sevim buna gülümseyerek cevap verdi "Bende öyle düşünüyordum." Sonra garson çayları getirdi.Şekerler masanın ortasına koyulmuştu.İkiside aynı anda şekere uzanında elleri birbirine değdi.Nehir de fırsattan istifade bir poz aldı.Elleri birbirine değince ikiside utangaç biçimde gülümsedi.Sonra Sevim iki şeker aldı ve elini çekti.Mehmet de aynı şeyi yaptı.Çaylarını içerken sürekli göz gözeydiler.Mehmet elini Sevim'in elinin üzerine koydu ve elini tuttu.Nehir bir poz daha aldı.Sonra Mehmet uzanıp Sevim'i öptü.Nehir yine poz aldı.Sonra planladıkları gibi Nehir Sevim'i aradı.Sevim telefonda annesi varmış gibi konuştu ve Mehmet'e artık gitmesi gerektiğini söyledi.İkisi de ayağa kalktılar ve sarıldılar.Nehir bir fotoğraf daha çekti.Sevim çıktı ve Nehir de çıktı.Mehmet'in yüzü gülüyordu.Hesabı ödedi ve oradan ayrıldı.Ertesi gün Sevim ve Mehmet okula el ele girdiler.Fakat Yusuf o gün okula gelmediği için fotoğrafları  gösteremediler.Sevim Yusuf geldiğinde kıskandırmaya devam etmek için Mehmet'le çok samimiydi..Kafede konuşmalarının üzerinden bir ay geçmiş fakat Yusuf bu bir ayda okula hiç gelmemişti.Sevim bugün gelir yarın gelir diye Mehmet'le samimiyetini bozmamıştı.Okul çıkışı Mehmet ve Sevim yeniden ilk buluştukları kafeye gittiler.Mehmet Sevim'e bugün çok önemli birşey söyleyecekti.Uzunca konuştuktan sonra söze girdi "Sevim.Bir aydır birlikteyiz ve ben bu bir ay içinde senin tam aradığım kişi olduğunu anladım.Ben seninle ciddi düşünüyorum.Okulumuzun bitmesine iki ay kaldı.Şimdi nişanı yaparız.Okulumuz bitince de.." Mehmet sözünü bitirmeden Sevim'in telefonu çaldı.Arayan Yusuf'un en yakın arkadaşı Hakan'dı."Sevim sana bunu söyleyince üzüleceksin ama söylemeliyim.Yusuf'un annesiyle babası boşandı.Annesi de memleketi Samsun'a gitti.Yusuf da onu yanlız bırakmamak için birlikte gitti.Yani artık Yusuf hiçbir zaman geri gelmeyecek.Şimdi kapatmam lazım.Kendine iyi bak." Sevim bu haberi alınca yıkılmıştı.Zaten Mehmet'in söyledikleri de onu yeterince germişti.Bu yüzden Mehmet'e patladı "Seninle oynuyordum budala!Ben sadece Yusuf'u kıskandırmak için seninle birlikteydim!Senin gibi bir varoşu n'apıyım ben bu kadar zengin varken ha!Yusuf artık yok ve bu yüzden ben de sana katlanmak zorunda değilim artık.Bir de benimle evlenmek istiyormuş!Sen bunu rüyanda bile göremezsin!"dedi ve hışımla kafeden çıktı.Mehmet'in başından aşağı kaynar sular döküldü.Hem çok sinirlenmişti hemde çok üzülmüştü.Kafeden aniden çıkıp uçar gibi yürümeye başladı.Mahallesindeki yıkık dökük bir eve girdi.Bir ip buldu ve tavandan sarkıttı.Ucunu yuvarlak olacak biçimde bağladı ve aldına  odunlar koyarak üstüne çıktı.İpi kafasına geçirdi ve...Nehir de o hışımla çıkınca arabasına bindi ve son hızla giderken kaza yaptı..Artık dünyada Sevim ve Mehmet yaşamıyordu.Bir kişinin hatası hem kendisinin hem de bir masumun canına mal olmuştu.
  Belki sizin de başınıza böyle bir olay gelir.Fakat siz sakın Mehmet ve Sevim gibi davarnmayın.Bunun sizin hayatınızı kaybetmenize neden olabileceğini sakın unutmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder